robin
Forumsvar skapade
-
Du skämtar!!! Är den vågen svensk!!!!!?????
/Robin
-
Ger dubbelkonkaven mer kontroll? Några andra kännetecken?
/Robin
-
Kolla Boards Magazine. De brukar i alla fall i pappersupplagan sälja filmer för nästan alla nivåer. http://www.boards.co.uk
/Robin
-
Nej, de där 20 m/s som skulle komma till sthlm dök inte heller upp.
/Robin
-
Det är vi som ska tacka! Tack!!
/Robin
-
Njääee… Jag skulle kunna sätta rätt mycket på att det kommer att vara blåsigt och milt i Jonstorp under hela din sjukdomsperiod för att morgonen du faktiskt känner dig frisk ha dött ut till en stadig vind på 2-3 m/s…
/Robin
-
Vad körde du för storlek på segel och bräda?
/Robin
-
Vid Uddevalla. 55 m/s!!!!!!!!!!!!!
/Robin
-
Njääee… Visserligen var det skönt i luften, men de sista isflaken hade försvunnit bara någon vecka tidigare, om jag inte minns fel.
/Robin
-
Jag kan hålla med om att det funkar, och att det är i det närmaste torrt, kör själv med den metoden. Däremot tar det rätt hårt på krafterna att segla med två lager våtdräkt, och det är rätt stelt trångt som fan runt halsen, framför allt om man som jag har en huva som klämmer åt lite.
Men varmt är det i alla fall. Simmade hem brädan i fem minuter (jag vet att det är pinsamt) i påskas med dubbla dräkter, och jag kände inte av kylan alls, utom på fötter och händer./Robin
-
JAAA!!! Julafton! Tänk om det funkar! Skulle vara kul. Verkar det vara blåsigt då kan vi ju dra ihop folk här på konfen så att alla seglar på samma ställe.
/Robin
-
Vilken dag! Görväln i Sthlm, solsken, tio grader varmt och fullt drag i 5.7:an i byarna. Tyvärr var det extremt byigt, men de flesta körde runt 5.5, utom en som gick ut med NIO kvadrat!!! Fast han var bara ute en kvart. Det börjar bli rätt kallt i vattnet nu, fast det funkar ju uppenbarligen fortfarande.
Men vintertiden ställer ju till det! Skymning redan klockan fyra. Inte för att jag hade kunnat segla längre iom kylan, men ändå…/Robin