Forumsvar skapade

Sida 100 av 103
  • robin

Medlem
    10 december, 1999 vid 15:21 som svar på: Fet bild (torö), hoppas det funkar…

Du skämtar!!! Är den vågen svensk!!!!!?????

/Robin

• robin

Medlem
    8 december, 1999 vid 09:10 som svar på: jawsbräda??

Ger dubbelkonkaven mer kontroll? Några andra kännetecken?

/Robin

• robin

Medlem
    4 december, 1999 vid 17:01 som svar på: instruktionsfilm…

Kolla Boards Magazine. De brukar i alla fall i pappersupplagan sälja filmer för nästan alla nivåer. http://www.boards.co.uk

/Robin

• robin

Medlem
    4 december, 1999 vid 14:30 som svar på: STOOOORM!!

Nej, de där 20 m/s som skulle komma till sthlm dök inte heller upp.

/Robin

• robin

Medlem
    4 december, 1999 vid 14:28 som svar på: AHD Maxxride?

Hur är den att segla?

/Robin

• robin

Medlem
    3 december, 1999 vid 19:45 som svar på: Info om Vind & Vatten

Det är vi som ska tacka! Tack!!

/Robin

• robin

Medlem
    30 november, 1999 vid 21:27 som svar på: hur länge håller stormen sej?

Njääee… Jag skulle kunna sätta rätt mycket på att det kommer att vara blåsigt och milt i Jonstorp under hela din sjukdomsperiod för att morgonen du faktiskt känner dig frisk ha dött ut till en stadig vind på 2-3 m/s…

/Robin

• robin

Medlem
    29 november, 1999 vid 23:01 som svar på: mån 29 nov

Vad körde du för storlek på segel och bräda?

/Robin

• robin

Medlem
    29 november, 1999 vid 16:48 som svar på: Nån som surfar stormen?

.

/Robin

• robin

Medlem
    29 november, 1999 vid 16:47 som svar på: Nån som surfar stormen?

Vid Uddevalla. 55 m/s!!!!!!!!!!!!!
    13724.jpg

/Robin

• robin

Medlem
    15 november, 1999 vid 18:28 som svar på: filmer?

Satans… Jag måste prova kitesurfing. De hade ett långt inslag om detta idag upptäckte jag, och fy fan vad coolt!!!!! Där kan man ju börja snacka om långa svävande hopp!

/Robin

• robin

Medlem
    13 november, 1999 vid 17:38 som svar på: hjälp om våtdräkt

Njääee… Visserligen var det skönt i luften, men de sista isflaken hade försvunnit bara någon vecka tidigare, om jag inte minns fel.

/Robin

• robin

Medlem
    11 november, 1999 vid 14:54 som svar på: hjälp om våtdräkt

Jag kan hålla med om att det funkar, och att det är i det närmaste torrt, kör själv med den metoden. Däremot tar det rätt hårt på krafterna att segla med två lager våtdräkt, och det är rätt stelt trångt som fan runt halsen, framför allt om man som jag har en huva som klämmer åt lite.
    Men varmt är det i alla fall. Simmade hem brädan i fem minuter (jag vet att det är pinsamt) i påskas med dubbla dräkter, och jag kände inte av kylan alls, utom på fötter och händer.

/Robin

• robin

Medlem
    3 november, 1999 vid 16:05 som svar på: 12 m/s Ons 28 okt

JAAA!!! Julafton! Tänk om det funkar! Skulle vara kul. Verkar det vara blåsigt då kan vi ju dra ihop folk här på konfen så att alla seglar på samma ställe.

/Robin

• robin

Medlem
    2 november, 1999 vid 22:00 som svar på: 12 m/s Ons 28 okt

Vilken dag! Görväln i Sthlm, solsken, tio grader varmt och fullt drag i 5.7:an i byarna. Tyvärr var det extremt byigt, men de flesta körde runt 5.5, utom en som gick ut med NIO kvadrat!!! Fast han var bara ute en kvart. Det börjar bli rätt kallt i vattnet nu, fast det funkar ju uppenbarligen fortfarande.
    Men vintertiden ställer ju till det! Skymning redan klockan fyra. Inte för att jag hade kunnat segla längre iom kylan, men ändå…

/Robin

Sida 100 av 103
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums robin

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.