Forumsvar skapade

Sida 102 av 103
  • robin

Medlem
    5 oktober, 1999 vid 08:40 som svar på: 10-15 m/s västkusten

Enligt HALO och SMHI ska det blåsa i Stockholm både onsdag och torsdag!

/Robin

• robin

Medlem
    5 oktober, 1999 vid 08:08 som svar på: Hur långa hängsele-linor??

Så långa har inte jag. Dra av 1-2 dm från den längden så tror jag att det blir rätt vettigt.

/Robin

• robin

Medlem
    3 oktober, 1999 vid 19:01 som svar på: Första framåt idag!

Kul!

/Robin

• robin

Medlem
    1 oktober, 1999 vid 10:18 som svar på: färg till bräda?

…du får skriva på konfen när du har provat den, vi (i alla fall jag) har blivit lite nyfikna efter allt prat här på konfen! Hoppas den är bra! Vad kom du ner i för vikt?

/Robin

• robin

Medlem
    30 september, 1999 vid 08:57 som svar på: Inomhus surf i köpenhamn?

Jag har inte hört något om Köpenhamn, men jag har sett liknande på Eurosport. Du menar väl surf och inte vindsurf eller hur? Den ser hur som helst jävligt fjantig ut med en välvd vägg som vatten “sprutas” upp på så att det blir en stillastående tubande våg. Den är säkert kul att prova, men den påminner inte det minsta om surfing.

/Robin

• robin

Medlem
    30 september, 1999 vid 08:54 som svar på: Undrar en grej…

Du vet väl att Blå Rummet finns?

/Robin

• robin

Medlem
    29 september, 1999 vid 10:46 som svar på: Undrar en grej…

Vind och vatten är en ny sventidning som du endera kan prenumerera på för 20 kr per nummer eller köpa för samma pris i din surfshop. Jag vet inte om alla surfaffärer har tidningen men om du bor i Stockholm kan du dra dig iväg till Skidsport Bromma.

/Robin

• robin

Medlem
    27 september, 1999 vid 15:45 som svar på: surfskor!!

Det där var inte i Stockholm va? Om det var det, var finns den marinan?

/Robin

• robin

Medlem
    27 september, 1999 vid 14:31 som svar på: Var är vinden???

… ska det börja blåsa på onsdag eller torsdag och fortsätta veckan ut i Stockholm. Fast nu när jag har skrivit det här och väckt hoppet hos folk kan man väl ge sig fan på att det inte blir så! Förlåt i sådana fall…

/Robin

• robin

Medlem
    26 september, 1999 vid 09:04 som svar på: Våtslipad botten

Har du märkt om det gör någon skillnad?

/Robin

• robin

Medlem
    23 september, 1999 vid 09:14 som svar på: REDESIGN AV KONFEN!

Har du tänkt på att det under de veckor den här konfen har funnits har kommit intressanta inlägg varje dag och att vi helt har sluppit skitinlägg?! Lite omväxling förnöjer helt klart!!

/Robin

• robin

Medlem
    22 september, 1999 vid 08:58 som svar på: Våtslipad botten

Det är det som är själva tanken, att matta av ytan så att det bildas en vattenhinna i de små ojämnheterna. Vattenhinnan har sedan en väldigt liten friktion mot vattenytan.

/Robin

• robin

Medlem
    21 september, 1999 vid 14:30 som svar på: Våtslipad botten

I sådana fall så orkar jag nog inte:-) Jag snackade med en kille förra året som tyckte att det gjorde stor skillnad, så jag blev lite nyfiken…

/Robin

• robin

Medlem
    21 september, 1999 vid 10:23 som svar på: Rappe tvåa i Brasilien

Det var ju inga direkt dåliga seglare han hade bakom sig… Att han slog både Björn och Pritchard!!

/Robin

• robin

Medlem
    21 september, 1999 vid 07:13 som svar på: Äntligen

Stockholm har haft 6.5-drag lördag, söndag och måndag. Fast av någon konstig anledning var det många av oss som inte märkte att det blåste på lördagen:-( Söndag och måndag var dock skitkul!!

Robin

Sida 102 av 103
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums robin

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.