robin
Forumsvar skapade
-
Enligt HALO och SMHI ska det blåsa i Stockholm både onsdag och torsdag!
/Robin
-
Så långa har inte jag. Dra av 1-2 dm från den längden så tror jag att det blir rätt vettigt.
/Robin
-
…du får skriva på konfen när du har provat den, vi (i alla fall jag) har blivit lite nyfikna efter allt prat här på konfen! Hoppas den är bra! Vad kom du ner i för vikt?
/Robin
-
Jag har inte hört något om Köpenhamn, men jag har sett liknande på Eurosport. Du menar väl surf och inte vindsurf eller hur? Den ser hur som helst jävligt fjantig ut med en välvd vägg som vatten “sprutas” upp på så att det blir en stillastående tubande våg. Den är säkert kul att prova, men den påminner inte det minsta om surfing.
/Robin
-
Vind och vatten är en ny sventidning som du endera kan prenumerera på för 20 kr per nummer eller köpa för samma pris i din surfshop. Jag vet inte om alla surfaffärer har tidningen men om du bor i Stockholm kan du dra dig iväg till Skidsport Bromma.
/Robin
-
Det där var inte i Stockholm va? Om det var det, var finns den marinan?
/Robin
-
… ska det börja blåsa på onsdag eller torsdag och fortsätta veckan ut i Stockholm. Fast nu när jag har skrivit det här och väckt hoppet hos folk kan man väl ge sig fan på att det inte blir så! Förlåt i sådana fall…
/Robin
-
Har du märkt om det gör någon skillnad?
/Robin
-
Har du tänkt på att det under de veckor den här konfen har funnits har kommit intressanta inlägg varje dag och att vi helt har sluppit skitinlägg?! Lite omväxling förnöjer helt klart!!
/Robin
-
Det är det som är själva tanken, att matta av ytan så att det bildas en vattenhinna i de små ojämnheterna. Vattenhinnan har sedan en väldigt liten friktion mot vattenytan.
/Robin
-
I sådana fall så orkar jag nog inte:-) Jag snackade med en kille förra året som tyckte att det gjorde stor skillnad, så jag blev lite nyfiken…
/Robin
-
Det var ju inga direkt dåliga seglare han hade bakom sig… Att han slog både Björn och Pritchard!!
/Robin