sailortrash
Forumsvar skapade
-
Shaajt vilken felinformerad snubbe…
-
Vem var gubben som pratade i bakgrunden?
-
Intressant. Svensktillverkade fenor alltså…vad fick du betala då?
-
Jag är lite trött på min drake r13 m och det sägs att de nya fenorna gör stor skillnad även på äldre brädor..
-
Jo men boss och z-fins ligger ju runt 6k…
-
Jag mailade faktisk killen ang. Starboard 160. Den var såld, och då sa han att det precis kommit in två f2 formula 2011, modell FX VI. Då konfronterade jag honom med att FX VI var 08-09 modellen, vilket han erkände men förklarade att han köpt båda i Sverige 2011 (?). 10.000 vill han ha styck så jag avböjde även om de var nya…
Jag fick också pdf med konstiga paket… -
Vill man nöta vissa grejer typ carvegybe eller vattenstart är en 120-130 freeride det bästa. Dessutom är de bra när det är lite väl kallt för vattenstart, typ april. Sätter man in stropparna brukar så stora brädor vara rätt enkla i choppigt vatten också, och på platt med stropparna ute kan det gå riktigt fort. Personligen tycker jag den st. Behövs trots att jag har både en äldre formula och en 100l feeride
-
det är som med cyklar…folk plockar fram ngn gammal landsvägshäck med första generationens integrerade växlar och vill ha typ 50% mer än billigaste motsvarande -13-modellen…och de tror att priset är helt rimligt
-
Jag kommer inte vara på Öland då. Hur är formulatwinnen om manjämför? Tänkte mest på höjdtagningen?
-
Skulle verkligen vilja prova en sådan där…borde finnas ett demo-ex i sthlms trakten..
-
Rad ja…försökte googla upp den där sidan men den var i te lätt att hitta. Jag har sett hans brädor in action på Öland…ser tokgrymma ut
-
Hur mkt extra får man ut av kol jämfört med T.ex Wood sandwich eller epoxi singelshot? Är inte kol egentlige. Tyngre än glas T. Ex…?
-
Vad kostar en custombyggd bräda
? Fabriksbrädor är ju inte direkt billiga -
Ja den där på beli verkar riktigt schysst…skulle vilja ha den i 120-130 l bara…
-
Är intresserad en ny formulabräda. Är det ngn som ska sälja inför de nya modellerna 2014? Även intresserad av 11m rigg samt lättvindsfena.
0707304770