Forumsvar skapade

Sida 125 av 144
  • sailortrash

Medlem
    3 augusti, 2013 vid 19:39 som svar på: Blocket Superstars

Shaajt vilken felinformerad snubbe…

• sailortrash

Medlem
    3 augusti, 2013 vid 19:36 som svar på: Gjorde en liten film…

Vem var gubben som pratade i bakgrunden?

• sailortrash

Medlem
    27 juli, 2013 vid 19:09 som svar på: Select formula f1

Intressant. Svensktillverkade fenor alltså…vad fick du betala då?

• sailortrash

Medlem
    26 juli, 2013 vid 20:18 som svar på: Select formula f1

Jag är lite trött på min drake r13 m och det sägs att de nya fenorna gör stor skillnad även på äldre brädor..

• sailortrash

Medlem
    26 juli, 2013 vid 20:16 som svar på: Select formula f1

Jo men boss och z-fins ligger ju runt 6k…

• sailortrash

Medlem
    26 juli, 2013 vid 19:32 som svar på: Blocket Superstars

Jag mailade faktisk killen ang. Starboard 160. Den var såld, och då sa han att det precis kommit in två f2 formula 2011, modell FX VI. Då konfronterade jag honom med att FX VI var 08-09 modellen, vilket han erkände men förklarade att han köpt båda i Sverige 2011 (?). 10.000 vill han ha styck så jag avböjde även om de var nya…
    Jag fick också pdf med konstiga paket…

• sailortrash

Medlem
    23 juli, 2013 vid 07:19 som svar på: Är fsw ett bra val tro?

Vill man nöta vissa grejer typ carvegybe eller vattenstart är en 120-130 freeride det bästa. Dessutom är de bra när det är lite väl kallt för vattenstart, typ april. Sätter man in stropparna brukar så stora brädor vara rätt enkla i choppigt vatten också, och på platt med stropparna ute kan det gå riktigt fort. Personligen tycker jag den st. Behövs trots att jag har både en äldre formula och en 100l feeride

• sailortrash

Medlem
    8 juli, 2013 vid 16:21 som svar på: Blocket Superstars

det är som med cyklar…folk plockar fram ngn gammal landsvägshäck med första generationens integrerade växlar och vill ha typ 50% mer än billigaste motsvarande -13-modellen…och de tror att priset är helt rimligt

• sailortrash

Medlem
    2 juli, 2013 vid 13:41 som svar på: Stora twinfinbrädor?

Jag kommer inte vara på Öland då. Hur är formulatwinnen om manjämför? Tänkte mest på höjdtagningen?

• sailortrash

Medlem
    1 juli, 2013 vid 19:20 som svar på: Stora twinfinbrädor?

Skulle verkligen vilja prova en sådan där…borde finnas ett demo-ex i sthlms trakten..

• sailortrash

Medlem
    1 juli, 2013 vid 18:56 som svar på: Stora twinfinbrädor?

Rad ja…försökte googla upp den där sidan men den var i te lätt att hitta. Jag har sett hans brädor in action på Öland…ser tokgrymma ut

• sailortrash

Medlem
    1 juli, 2013 vid 08:09 som svar på: Brädbyggarfilm

Hur mkt extra får man ut av kol jämfört med T.ex Wood sandwich eller epoxi singelshot? Är inte kol egentlige. Tyngre än glas T. Ex…?

• sailortrash

Medlem
    30 juni, 2013 vid 19:46 som svar på: Brädbyggarfilm

Vad kostar en custombyggd bräda
    ? Fabriksbrädor är ju inte direkt billiga

• sailortrash

Medlem
    30 juni, 2013 vid 19:44 som svar på: Stora twinfinbrädor?

Ja den där på beli verkar riktigt schysst…skulle vilja ha den i 120-130 l bara…

• sailortrash

Medlem
    28 juni, 2013 vid 18:43 som svar på: Köp/sälj-tråd!

Är intresserad en ny formulabräda. Är det ngn som ska sälja inför de nya modellerna 2014? Även intresserad av 11m rigg samt lättvindsfena.

0707304770

Sida 125 av 144
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums sailortrash

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.