sailortrash
Forumsvar skapade
-
varför ska alla surfare snacka så mkt skit om gud och nature och allt…det där va fan bland det värre
-
sailortrash
Medlem2 april, 2013 vid 08:41 som svar på: Vad göra av tjejjerna på land när man sticker ut?kan ju bli en riktig blockbuster om ni har tur…
-
sailortrash
Medlem2 april, 2013 vid 08:41 som svar på: Vad göra av tjejjerna på land när man sticker ut?kanske dags för en “surfare som hatar kvinnor”-tråd?
-
jag har själv ett taskigt ledband på isidan av höger knä, vilket gör knät väldigt känsligt för vridmoment. det är helt, vad jag vet – borde märkt när det gått av annars, det jag blivit tilllsagd är att undvika att det går av till varje pris, för det blir bara sämre även om man opererar. därför har jag lagt av med all typ av av bollsport där man måste röra sig i sidled och riskera att trampa snett. vindsurfing tycker jag funkar riktigt bra, har aldrig fått ont inte ens efter flera timmar. snowboard funkar eftersom benen är låsta, samt skidor även om just skidro innebär en stor risk om jag ramlar. dock får jag ont om jag tar träningsuppehåll, då börjar det värka i en vecka eller två. det märks också att knät är slappar i viloläge..
för att sammanfatta tror jag att vindsurfing funkar bra med dåliga knän. så även om du åker på 3-4 års rehab så kan du nog komma tillbaks efter det. videon med proteskillen säger väl allt egentligen..
-
sailortrash
Medlem26 mars, 2013 vid 09:09 som svar på: Vad göra av tjejjerna på land när man sticker ut?är det detta som kallas näthat?
-
sailortrash
Medlem25 mars, 2013 vid 09:22 som svar på: Vad göra av tjejjerna på land när man sticker ut?va ska kvinnsen beskattas för då?
-
det kommer gå…prova skadar aldrig
-
sailortrash
Medlem19 mars, 2013 vid 09:39 som svar på: Vad göra av tjejjerna på land när man sticker ut?men honestly…men fan bryr sig om vad HEN (jag haaatar det ordet) gör när du surfar..
-
den där brädan är INTE snabbare än en formula..kanske snabbare än en ickeplanande kona..
-
sailortrash
Medlem9 mars, 2013 vid 07:20 som svar på: Vad göra av tjejjerna på land när man sticker ut?lugn Jb…stilla din vrede..
-
vad som helts från 06 och senare, 11 m2 är meset allround. är 90kg + kanske 12 är bättre. se till att mast och segel passar ihop
-
-
haka inte upp dig på att bommen glappar lite, som sagt den går inte att få perfekt tight mot masten får då faller den inte ner som den ska, och det känns inte bra att trycka ner den sista biten, då kanske masten går av som varnats för i ovan inlägg…
vet inte när klämbommarna kom, men jag har för mig att även de där seglens som ser ut som folie och där man trär i lattorna än och en hade knytbommar..?
var ett par år sedan jag sist provade en sån..