samhansson
Forumsvar skapade
-
Nej, dom gör bilar…
-
Fler sånna bilder som man inte riktigt vet vad det är, hittar man på följande sid
http://www.steakandcheese.com/
http://www.rotten.com -
nnnnnnnnnnnnn
-
Uppdaterat sidan lite
-
Bajs……….
-
Mindre kites är snabbare & lättare att köra med över lag..
Men framför allt Roligare…
Men inte för smått. Idialet är ca: 10kvm-14kvmNått i den stilen.
-
Allt, men det är marginellt…
Bra tryck i kiten e den bästa medicinen……. -
samhansson
Medlem28 oktober, 2003 vid 10:26 som svar på: För/emot att en person ska censurera inläggen!?Nu har jag ångrat mig…
Förlåt, det bara slank ur mig. Vi var som jutna för varandra.
Kommer ni ihåg dom sena kvällarna i mynningen. Härligt, minnen, Kul.FLAME+WCL=Sant
Hej hej!!!
-
samhansson
Medlem28 oktober, 2003 vid 09:59 som svar på: För/emot att en person ska censurera inläggen!?Svar till:
Jag tycker det är bra med en moderator som tar bort det värsta, t.ex. sams inlägg från helgen. Sånt hör ju ej hemma. Det gäller att moderera rätt grejor bara..keep it up!
[/ QUOTE ]
Än en gång kommer det personangrepp från medlemar av WCL familjen. Inte första gången detta sker….
La WCL maffian, med Nicklas & BrödernaFluff i spettsen håller på att tar mark här på STEFFO. Detta bör udvikas, får dom fingret så tar dom hela handen. Vi kommer att få se mer av deras (elaka, sviniga, förnedrande, personangrepps & rasistiska) Åsikter….
Fy, usssh, bort, vill inte, hej…PS: Orkar inte mer… det e slut mellan oss…
Det är inte ert fel, det är jag.
Gå vidare ni kommer hitta någon, jag lovar.MVH: Don Tomaso
-
Inlägg raderat av SamHansson
-
Hej!
Nu tycker jag att vi slutar upp med pajkasstningnen av andra medlemmar…..
Försök hålla detta forumet på en resonabel nivå….
Skulle som föräldrer verkligen INTE vilja, att mina barn skall börja umgås i kitekretsar!
Scuba-SteviHANSSONPS: Till LaholmsTvillingarna: Fluff Frissan var inne förra året….
Hej då!
-
Fler som hittat mynningen
………………………………………………………………………………………………………………………. -
Ha Ha
Aggresivitet
– Lite Vind – Kallt – Mörkt –
Lugn Sommaren e snart här….