sidpiraya
Forumsvar skapade
-
Pan vad har du nu lyckats göra för att få åka sjöräddningsbåten?
-
HA HA HA 🙂
Va fan det ska bara blåsa ”pung” så fixar det sig..
-
mm låter mycket nice.. men jag måste också jobba som en iller 🙁
Melker jag är med på ett kvälls åk.. om du pallar vänta tills jag är himma i Malmööö
/Micahel
-
sidpiraya
Medlem30 augusti, 2003 vid 19:04 som svar på: Hur gick det idag vem vann resan till Hawaii?Christian Dittrich
-
Svar till:
Ni som är så jävla erfarna behöver inte vara så snabba på att hugga på oss som försöker. Alla nybörjare är inte klantarslen. Tagga ner lite.
[/ QUOTE ]
Blir tvungen att lägga mig, så nu blir troligen folk förbanade på mig också….
Tror att en del ”nybörjare” inte ska ta det så personligt. Jag tror inte att det de ”erfarna” tror att alla nybörjare är klantarslen, utan vad det handlar om är:
Jävligt tråkigt om någon ska dö ..
En tillräckligt allvarlig olycka och det finns risk att vår sport blir förbjuden.(specielt om en 3:e person blir inblandad)
Redan med dessa små saker som har hänt i sommar, så vet vi inte hur länge eller under vilka förhålande vi kan fortsätta vara i Habo.
Jag tror vi är många med mig som börjar bli jävligt oroliga för att något av detta ska hända, det har nu varit alltför nära flera gånger nu.
Mvh
/Michael -
Ha ha ..
vi får göra en citat lista det kan bli tok kul 🙂 -
fan Melker klart vi ska ut i morn.. ring mig i morgon, jag kommor dock vara lite bakis så om du vill ut tidigt så får du dra ur innan, annars är jag på vid lunch tid..
-
Tok surf iHabo , sen lite grill, och med lite mutor och fjäsk så har jag med mig en back dansk öl… solen har ju också kommit fram nu så det ser ut till att bli en bra fredags kväll
så länge ingen ska tok flyga in i bilar i kväll också
/Michael
-
Jag kommer från direkt från jobbet i DK, så med lite fjäsk & mutor så ska jag se om jag inte kan få med mig en back äkta dansk ÖL
/Michael
-
mm men du är fortfarande inte anonym på den anonyma proxy servern
-
Som sagt Per ingen är anonym 🙂
-
a va fan vi får trängas i Pans buss i värsta fall 🙂
Pan du kommer väll ??
/Michael
-
igen är helt anonym på nätet…
-
Ja ska vi inte spika fredag kväll, för de som inte kan då kan vi bara göra det en kväll till 🙂