sidpiraya
Forumsvar skapade
-
Skönt att höra att det gick så pass bra..
/Michael
-
leachen var hantag på bommen, dvs inte kopplad.. om jag såg rätt..
/Michael
-
sidpiraya
Medlem21 augusti, 2003 vid 06:55 som svar på: upphittat i (habo) sorry fel JP ska det va…skoja inte om bilnycklar har sökt efter Patriks i typ 7 timmar för ett tag sen utan att hitta dem… ingen lek att leta i gräs 🙁
ja ja kanske inte 7 timmar men typ 7 man * 2-3 timmar i allafall
-
Låter gött som fan,lite vind på det så kan det ju inte bli bättre 🙂
Vad sägs om Fredag ser ut som en blåsig och fin kväll 🙂/Michael
-
3,6 nu..
Men det kommer nog vara fin vind i Lomma om ca två timmar och sen hela dagen och kväll 🙂
7+ på kastrup nu..
-
Jag har test kört 9:an, 12:an och 16..
Både 9.an och 12:an är super nice 🙂
Tycker dock att 16 är lite långsam, men men så brukar det ju vara med de lite större..ps, jag har inte spons och jag är inte återförsäljare, jag har inte en OR kite.. har bara testat dem lite. 🙂
/Michael
-
Ja vinden kommer först till kvällen.
Fan Melker du får vara hemma och vårda förhålandet hela dagen, så att vi kan tok kör kväll 🙂
Jag drar till habo efter jobb om inte vinden sviker. (18-19 tiden)/Michael
-
kommer till habo i kväll om min kropp pallar..
ser ut till att lungna sig lite i kväll kan nog bli perfekt 12:a väder 🙂/Michael
-
Det kommer nog bli helt galet i morn 🙂
Sandhammaren – Falsterbo
Risk för medelvind över 10 m/s: 100%
Risk för medelvind över 14 m/s: 90%Falsterbo – Hallands Väderö
Risk för medelvind över 10 m/s: 100%
Risk för medelvind över 14 m/s: 90% -
he he, eller gör som jag ta semmester.. det ska ju blåsa 🙂
-
kommer på kvällen om vinden håller i tills dess..
-
Jag är määä po de så klart 🙂
-
Ja det är fan märkligt att folk inte kan sköta detta dessa få dagar som det är både badande och kajtare ute samtidigt.. grr.
I dag trots diskutionen här, när jag kom till Habo så var det ca 6-7 drakar utanför kiosken och inte en bakom lekplatsen helt jävla otroligt..
De flesta höll till precis utanför vid badgästerna trots att samtliga var nybörjare så tycks de tro att det imponerar på badgäster med drakar nertrillade framför dem. (inget ont om nybörjare, räknar mig själv som en men lite sunt förnuft ska fan även en nybörjare ha)
Jag föreslår att vi printar några lappar och sätter vid kiosken så att ingen kan säga att de inte vet om vad som gäller det går fortare att få de på plats än bojar och flagor.Det kan ju också vara så att inte alla läser på detta forum. Jag har ingen fungerade printer hemma, någon som kan tänka sig att skriva några tydliga lappar om var man riggar och att man håller sig borta från badgästerna?
Och nu till ett roligare förslag 🙂
Danskarna har börjat med fredags öl på Amar de dagar det inte blåser, Det borde vi fan ta efter eller vad säger ni?/Michael