Du råkar inte ha en sån till salu ;o)
Jag har faktikst funderat på den men det är lite långt för mig och åka upp och kolla in den.. var sitter revan och har den gått helt igenom tyget..
Jag skulle välja en på ca 16m^2 med medlehög AR, det finns många att välja på. Köp inte en för liten bräda om du har tänkt att åka när det blåser lite…Men har du tänkt at åka när det blåser 3m/s behöver du nog den störata kiten på marknaden..
Pröva och flytta bak bindningarna lite.
Jag har också en 150 bräda och har samma problem när jag är ”overpowered” men då är nog en lite mindre bräda lösningen.
Jag såg faktiskt en kille som hade löst problemet. Han hade lindat fast ett hundkoppel modell mindre runt vaden. Jag har inte testat själv men de borde funka. Man kan ju ha brädan släpandes flera meter bakom dig och man slipper ha en trasslig leach runt fötterna då den lindar upp sig själv.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › stebe
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.