the_novice
Forumsvar skapade
-
the_novice
Medlem14 januari, 2005 vid 07:23 som svar på: “En film utan panflöjt” headcam Björlanda är klarKul film!
Men vad svårt det är att veta vad kameran ser, jag tyckte jag försökte kolla bakåt i gippar mm men sedan ser man mest seglet ändå…
Nästa steg är väl att köra headcam i Lejet eller Apel när det blåser på riktigt! -
the_novice
Medlem12 januari, 2005 vid 20:14 som svar på: Nybörjaren anfaler 😀 frågor om allt möjligt.Sidan verkar fortfarande fungera men har väl inte uppdaterats på väldigt länge; http://www.sevenius.com/windsurf/
-
Är väl säljaren själv som startat tråden….
-
Jag sitter fortfarande och funderar på titeln på denna tråden, mängdlära är inte min starka sida….
-
Finns ju fler än en Tabou bräda i Gbg, du får väl ringa på annonsen och fråga!!!
Varför är du anonym??? -
Kul att det blev nåt som går att använda!
Hrm, jag skulle nog vilja avråda från att använda Whitney i närhet av surf…
Om det absolut måste vara ngt från “våran” generation så passar väl tex ZZ Top eller Billy Idol mycket bättre??? -
Hur gick det med head-camen på Hypern sist, blev det ngt bra?
Är sugen på att se nästa film utan panflöjter! -
Haha, ja man kanske skulle tagit det lite lugnare i lördags, men det var det värt!
Jag har mest ont i en handled efter att jag fick ofrivillig framåtrotation i ett hopp… -
Ja jäklar vad gött det var, Läjet är ju klart bättre än Apel!
Är nog väl värt pengarna att skaffa ngt kring 3.2 med det behövs ju mindre bräda också om man skall ha kontroll i luften…. -
the_novice
Medlem8 januari, 2005 vid 07:10 som svar på: Blåser elefantpung imån!!, många som ska ut???Kollade just på nyheterna, det kommer in vid lunchtid, är storm på nordsjön just nu, och dom räknar med orkan styrka (33m/s ?) i medelvind….
Skall tydligen vara värsta stormen sedan dec -99! -
the_novice
Medlem8 januari, 2005 vid 06:56 som svar på: Blåser elefantpung imån!!, många som ska ut???Fy fan va läbbigt, kan man inte anmäla dom eller ngt???
Såg att SMHI har orkanvarning idag…
-
the_novice
Medlem8 januari, 2005 vid 00:01 som svar på: Blåser elefantpung imån!!, många som ska ut???Ja för fan jag hänger på, vet inte om jag orkar upp särskilt tidigt imorgon men vinden lär ju hålla i sig!
-
the_novice
Medlem7 januari, 2005 vid 23:49 som svar på: Blåser elefantpung imån!!, många som ska ut???Ok gött, då saknar du bara en 60 liters bräda!
Vart drar ni, Askim eller Apel? -
the_novice
Medlem7 januari, 2005 vid 23:30 som svar på: Blåser elefantpung imån!!, många som ska ut???Ja de e sant, men skall man stå på land så står man bättre i apel än i askim!!!
-
the_novice
Medlem7 januari, 2005 vid 23:05 som svar på: Blåser elefantpung imån!!, många som ska ut???Ja jag hade ju egentligen tänkt mig apelviken imorgon men DMI är ju off-scale och SMHI säger 22-26m/s….
Tycker mitt 3.7 börjar bli stort vid ca 18m/s, men det kanske blåser lite mindre i askim eller så är det bara byigare?