Forumsvar skapade

Sida 132 av 164
  • the_novice

Medlem
    3 december, 2004 vid 10:27 som svar på: Isbräda och skateboardstrucks??

Snowfer på pudersnö tycker jag i så fall verkar mycket roligare än skridskor på en planka eller surfbrädan…

• the_novice

Medlem
    3 december, 2004 vid 07:17 som svar på: Fenfråga??

Det gick lite fort, jag menade alltså att 25 går bra men att större inte är bra…

• the_novice

Medlem
    2 december, 2004 vid 22:07 som svar på: Fenfråga??

Har inte testat den brädan men rent spontant så tycker inte det gör sig särskilt bra med en stor fena på en vågbräda. Hade det varit en freeride i samma storlek så kan man ju lätt slänga på en 30 fena men på en vågis blir man väl mest av med den goa lättsvängda känslan hos brädan….

• the_novice

Medlem
    2 december, 2004 vid 21:51 som svar på: Surf i gbg på sönd…?

Är det ingen som skall ned till apel?
    Skall man blöta ned sig så är det ju lika bra att göra det rejält!
    tongue.gif

• the_novice

Medlem
    2 december, 2004 vid 07:33 som svar på: Charmoffensiv från Surfers Paradise

Haha, förmodligen inte helt tom utan ett annat format NTSC tex som dom har i USA? jmf med vårat normala PAL.
    Jag har också fått en sån från dom som jag inte lyckats kolla på ännu, e nog ganska svårsålda i sverige….

• the_novice

Medlem
    28 november, 2004 vid 16:59 som svar på: Who was surfing on August 21 close to Solberga?!?

Vet inte var solberga ligger men jag sätter en slant på att det är taget i Getskär!!!
    Det var ett tag sedan jag var där men längst ut till vänster om båthamnen ligger det stenblock som dom ser ut att stå på…
    Bilden är isåfall fortfarande tagen norrut fast inte i björlanda.
    Kul med lite julpyssel så på första advent, vad vinner man? smile.gif

• the_novice

Medlem
    26 november, 2004 vid 15:50 som svar på: Surfvänlig “vanlig” bil

Det är väl knappast fem meter långt lastutrymme???

• the_novice

Medlem
    26 november, 2004 vid 15:46 som svar på: Chillin nu på hemsidan

Fuck freestyle kanske… eller vad betyder det egentligen förutom fun and funktion?

• the_novice

Medlem
    26 november, 2004 vid 15:41 som svar på: Till speedjanne (och andra speedfreaks)

Finns även att beskåda in action; http://www.intersurf.dk/video/f2_missile_okt_2004.wmv

Ser det inte ut som att man riskerar att köra rakt igenom chop, är det därifrån namnet kommer???

• the_novice

Medlem
    24 november, 2004 vid 09:44 som svar på: Surfvänlig “vanlig” bil

Har nyligen bytt från en Renault 5 till just en Passat kombi (eller Variant som dom vill kalla den) och det funkar rätt bra tycker jag. Tar man av nackstödet på framsätet, körd det max framåt och fäller sätet bakåt så är det nästan nere i nivå med den uppfällda baksätes sitsen. Avståndet från bakluckan till den uppfällda baksätes sitsen är väl ca 175 cm har jag för mig, så bommar och mindre segel kan ligga plant medans brädor då sticker fram över det fällda framsätet. Kör ofta med fyra segel (3.7-6.4) och två brädor utan problem.

• the_novice

Medlem
    22 november, 2004 vid 20:57 som svar på: Vart var alla tuffa windsurfare?

Been there, done that (Apelviken 31 jan i år, 3.7 segel och lite kallare i vattnet jmf med nu…) The one and only Rambo man behind the camera…

• the_novice

Medlem
    15 november, 2004 vid 19:06 som svar på: Stark lokalism

Får varken ljud eller bild på Maccen…
    Det ryktas att han var påverkad, surfade på fel strand och inte visade ngn respekt för lokalbefolkningen….

• the_novice

Medlem
    15 november, 2004 vid 19:00 som svar på: Tufft insteg…

Är det så man gör vid det yttre revet i Åsa??? blush.gif

• the_novice

Medlem
    15 november, 2004 vid 17:42 som svar på: Måste windsurf verkligen kosta 90kr?

Man brukar tjäna lite på prenumerera istället för att köpa lösnummer….
    Å andra sidan blir det då ofta nödvändigt att komplettera när dom andra tidningar har testet man väntat på smirk.gif

• the_novice

Medlem
    15 november, 2004 vid 16:36 som svar på: Prisa Gud! (Fredagen i Åsa)

Ser himla shysst ut!
    Har aldrig blivit av att jag åkt dit men det måste ju helt klart provas, jag har dragit mig lite pga stenbotten och rykten om att det är många vågsurfare där…

Sitter just nu med en jäkla envis förkylning mad.gif men så fort den är borta blir det surf igen.

Sida 132 av 164
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums the_novice

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.