Forumsvar skapade

Sida 144 av 164
  • the_novice

Medlem
    19 maj, 2004 vid 10:54 som svar på: Den perfekta morgonen!

Skulle inte palla med att gå till jobbet efter surf, körde igår efter jobbet istället. Det blev drygt 2 timmar med full tryck i 4.4. Idag ser det ju ännu bättre ut, kan nog få luftat 3.7’an också!

• the_novice

Medlem
    17 maj, 2004 vid 18:52 som svar på: Helvette!!!

Prognosen för resten av veckan ser ju rätt okej ut också!
    Får väl tejpa över skavsåren, det har funkat förut…
    Vad är Aloe Vera för ngt, låter som ett horhus på Maui?

• the_novice

Medlem
    17 maj, 2004 vid 15:14 som svar på: Helvette!!!

Instämmer, h…te att man jobbar!
    Blir lite tufft att hinna ner efter jobbet, får kanske bli dassiga fiskebäck eller ngt för min del. Torsdag däremot kan bli en heldag i apelviken, är det ngn som har ngt bra tips för att snabba på läkning av skavsår i händerna?

• the_novice

Medlem
    16 maj, 2004 vid 07:45 som svar på: Surflåtar och after surf musik

Om vi snackar gammal musik så måste ju Roy Orbinsson’s – Windsurfer vara med!

• the_novice

Medlem
    15 maj, 2004 vid 18:42 som svar på: THE BEST DAY PÅ LÄNGE=)

Fan, avslöjad direkt. Näe, jag var faktiskt på väg att vända hemåt när jag skickade SMS’et men sedan bestämde jag mig för att vingla ut med 6.4 (ingen annan var ute då, inte ens kitare) och sedan kom vinden undan för undan. Hade annars ett par goa krasher (som vanligt) som kunde varit värda att dokumenteras, det har varit lite tyst från Rambo productions ett tag!

• the_novice

Medlem
    15 maj, 2004 vid 17:45 som svar på: THE BEST DAY PÅ LÄNGE=)

Gick up halv sex och kollade vindrapporter, NV 14m/s! Packade allt fort som attans och var vid apelviken vid åttatiden och där blåste det 2-3 m/s. Men vinden kom tillbaks och det blev bra drag i 5.3 och lite goa hoppramper, inte så mycket att rida på men det är jag ganska kass på ändå. Håller med, klart goaste dagen på länge, körde ca 5 timmar sedan började händerna blöda…

• the_novice

Medlem
    14 maj, 2004 vid 21:55 som svar på: Nåra till APEL imorgon eller?

Jag sticker definitivt ner, NV är väl helt ok. Lite synd att det krockar med GWC´s grej men jag har nog inte kört i riktiga vågor sedan snöstormen januari…

• the_novice

Medlem
    14 maj, 2004 vid 11:46 som svar på: Lördag ser grymt ut på södra västkusten

Jag kan inte surfa heller idag pga av jobbet mm, men imorgon bitti blir det helt klart en tur till Apel!
    Wettercentrale har ju också lite längre prognoser och tisdagen ser bra ut…

• the_novice

Medlem
    13 maj, 2004 vid 17:56 som svar på: Surfkeppler erfarenhet == Leveransen OK!!!

Jag väntar fortfande på mina 100€ som ersättning för fraktskadan och nu svarar han inte på mina mail heller så det är helt klart en del nackdelar också jmf med shopparna här hemma…
    Annars är brädan himla go, har kört den med bra drag i 5.3 hittills och hoppas kunna få lite vågtest nu på lördag!

• the_novice

Medlem
    13 maj, 2004 vid 15:38 som svar på: Apelviken

NV går väl bra, har för mig att jag kört där på N också, helt ok vid södra parkeringen. Siktar på tidig lördags morgon och hoppas att det finns lite vind kvar från fredagen, då jag tyvärr är upptagen med annat (j..kla skit men man måste ju kunna göra lite annat skoj också).

• the_novice

Medlem
    13 maj, 2004 vid 13:43 som svar på: Var hittar jag bra freestylefenor på nätet???

Problemet är att på F2´s sida står det inget om Nortshore fenorna vad jag sett???

• the_novice

Medlem
    13 maj, 2004 vid 11:55 som svar på: Block

Titan är inte särskilt starkt för en given dimension utan har mest väldigt bra styrka relativt vikten. Går bra att bearbeta med vanliga verktyg men är lite kletigt att svarva i bla. Det finns också ett antal olika varianter av titan med olika hårdhet och prislapp (priset per kilo blir väldigt högt med priset för en given volym är ganska överkommligt).

• the_novice

Medlem
    13 maj, 2004 vid 11:36 som svar på: Var hittar jag bra freestylefenor på nätet???

Kan annars rekommendera länkar på denna sida; http://windsurfen.boogolinks.nl/
    Men Northshore fins fungerar inte där heller…

• the_novice

Medlem
    13 maj, 2004 vid 11:26 som svar på: Var hittar jag bra freestylefenor på nätet???

Dom har tidigare funnits på http://www.northshore-maui.com/start.html, men det verkar inte funka nu.
    Sorry det blev ju inte mycket till hjälp det här…

• the_novice

Medlem
    12 maj, 2004 vid 09:03 som svar på: gubbar bubbar..kanske lite surf till helgen tro!?

Gå in på; http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html och titta under; 10m Wind (Mitteleur.)

Sida 144 av 164
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums the_novice

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.