Forumsvar skapade

Sida 147 av 164
  • the_novice

Medlem
    8 april, 2004 vid 13:37 som svar på: Starboard Compact 126 review

Är det inte en preview?
    Eller finns det ngn som testat den än?

• the_novice

Medlem
    6 april, 2004 vid 08:55 som svar på: Påsken ser lovande ut!

Är det inte påskharen du menar?
    Vi var ju ett par stycken som surfade i Lejet på Julafton och det gick ju bra, så visst jag tror både på tomten och påskharen så länge det ger vind!

• the_novice

Medlem
    5 april, 2004 vid 15:30 som svar på: fiskebäck nu!

Både han och Nicke var väl i askim och körde bland vågor….

• the_novice

Medlem
    5 april, 2004 vid 06:57 som svar på: Bra dag i ASKiM idag!!!!!!!!!!!!

Ja, det var himla gött. Kul att testa nya brädan också, nu fullt invigd med plattlandningar och allt, men sex timmars surf känns idag…

• the_novice

Medlem
    4 april, 2004 vid 09:15 som svar på: EN ASKiM IDAG KANSKE??????

ja fy fan vad trist igår, men efter öckerö hämtade jag mitt 8.5 och körde drygt 3 timmar i byig vind i askim, allt från att guppa fram till att drar armarna ur led…
    Prognosen ser ju bra ut för eftermiddagen så jag drar nog till askim igen, syd är ju helt okej där. Måste ju få testat nya brädan också!

• the_novice

Medlem
    4 april, 2004 vid 09:09 som svar på: Askimsbadet idag (GBG)?

Jag var där igår eftermiddag och körde med 8.5 i jäkligt byig vind. Men prognosen ser ju klart bättre ut idag!

• the_novice

Medlem
    2 april, 2004 vid 19:08 som svar på: Torkelstorp i helgen

Jag hänger nog på om ni åker till Öckerö imorgon, verkar kunna bli 10m/s SO….
    Prognosen för söndagen ser dock riktigt kass ut nu, regn och dåligt med vind.

• the_novice

Medlem
    2 april, 2004 vid 15:04 som svar på: Torkelstorp i helgen

Kan väl bli Lejet på söndag med lite tur?
    Skall bli regn och sydväst 9-12, perfekt!

• the_novice

Medlem
    1 april, 2004 vid 14:42 som svar på: Ny planerad pir i Träslöv kommer stänga ner viken!

Är det här ett april skämt eller???
    Vissa saker bör man faktiskt inte skämta om!

• the_novice

Medlem
    1 april, 2004 vid 14:40 som svar på: Transportskada från Keppler!!

Ja det stämmer nog, jag var väl efter dig i kön…
    Dem nya förlängarna verkar himla justa och rekommenderas upp 8 m2 segel men dem är ju lite dyra än så länge…

• the_novice

Medlem
    1 april, 2004 vid 13:43 som svar på: Transportskada från Keppler!!

Jag har en “kompis” som råkade ut för samma sak för exakt en vecka sedan. Jag har anmält det till både greencarrier och Keppler och kommer att få ersättning, vet inte hur mycket än eftersom dem räknar per kilo.
    I mitt fall är inte skadan så allvarlig (har ej gått hål) så ersättningen kan kanske täcka en professionell lagning.
    Var förresten på Walléns i onsdags och där stod bla en transportskadad attitude wave 55 så det är inte bara privatpersoner som råkar illa ut.

• the_novice

Medlem
    1 april, 2004 vid 07:49 som svar på: Freestyle för tuffingar

Kan ni inte slänga upp den på GWC också så kanske man kan se den innan intresset svalnar helt…

• the_novice

Medlem
    1 april, 2004 vid 07:46 som svar på: Satte den!!!

Fast idag kan man väl inte lita på någonting av det man hör…

• the_novice

Medlem
    31 mars, 2004 vid 16:01 som svar på: ska jag ut /inte ut??

Det är ju givet, ut och surfa så klart! Vem vet när det blåser nästa gång och förkylningar går ju över. Var själv ute drygt fyra timmar i lördags, lite kallt om händerna men annars är det inga problem.

• the_novice

Medlem
    31 mars, 2004 vid 14:44 som svar på: greencarrier/ greencargo

Näe, det verkar vara lite luddigt det här. Har själv haft kontakt med greencarrier som säger att det egentligen är postens ansvar men att dom (greencarrier) engagerar sig ändå för att visa goodwill.
    Vad har dom sagt till dig?

Sida 147 av 164
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums the_novice

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.