the_novice
Forumsvar skapade
-
Är det inte en preview?
Eller finns det ngn som testat den än? -
Är det inte påskharen du menar?
Vi var ju ett par stycken som surfade i Lejet på Julafton och det gick ju bra, så visst jag tror både på tomten och påskharen så länge det ger vind! -
Både han och Nicke var väl i askim och körde bland vågor….
-
Ja, det var himla gött. Kul att testa nya brädan också, nu fullt invigd med plattlandningar och allt, men sex timmars surf känns idag…
-
ja fy fan vad trist igår, men efter öckerö hämtade jag mitt 8.5 och körde drygt 3 timmar i byig vind i askim, allt från att guppa fram till att drar armarna ur led…
Prognosen ser ju bra ut för eftermiddagen så jag drar nog till askim igen, syd är ju helt okej där. Måste ju få testat nya brädan också! -
Jag var där igår eftermiddag och körde med 8.5 i jäkligt byig vind. Men prognosen ser ju klart bättre ut idag!
-
Jag hänger nog på om ni åker till Öckerö imorgon, verkar kunna bli 10m/s SO….
Prognosen för söndagen ser dock riktigt kass ut nu, regn och dåligt med vind. -
Kan väl bli Lejet på söndag med lite tur?
Skall bli regn och sydväst 9-12, perfekt! -
the_novice
Medlem1 april, 2004 vid 14:42 som svar på: Ny planerad pir i Träslöv kommer stänga ner viken!Är det här ett april skämt eller???
Vissa saker bör man faktiskt inte skämta om! -
Ja det stämmer nog, jag var väl efter dig i kön…
Dem nya förlängarna verkar himla justa och rekommenderas upp 8 m2 segel men dem är ju lite dyra än så länge… -
Jag har en “kompis” som råkade ut för samma sak för exakt en vecka sedan. Jag har anmält det till både greencarrier och Keppler och kommer att få ersättning, vet inte hur mycket än eftersom dem räknar per kilo.
I mitt fall är inte skadan så allvarlig (har ej gått hål) så ersättningen kan kanske täcka en professionell lagning.
Var förresten på Walléns i onsdags och där stod bla en transportskadad attitude wave 55 så det är inte bara privatpersoner som råkar illa ut. -
Kan ni inte slänga upp den på GWC också så kanske man kan se den innan intresset svalnar helt…
-
Fast idag kan man väl inte lita på någonting av det man hör…
-
Det är ju givet, ut och surfa så klart! Vem vet när det blåser nästa gång och förkylningar går ju över. Var själv ute drygt fyra timmar i lördags, lite kallt om händerna men annars är det inga problem.
-
Näe, det verkar vara lite luddigt det här. Har själv haft kontakt med greencarrier som säger att det egentligen är postens ansvar men att dom (greencarrier) engagerar sig ändå för att visa goodwill.
Vad har dom sagt till dig?