Forumsvar skapade

Sida 148 av 164
  • the_novice

Medlem
    31 mars, 2004 vid 10:55 som svar på: GWC-GRILLEN MISSHANDLAD!

Ett par meter ifrån vattnet under riggdäcket är nog inte heller ett bra ställe att förvara oskyddad metall på….

• the_novice

Medlem
    31 mars, 2004 vid 08:35 som svar på: GWC-GRILLEN MISSHANDLAD!

Vadå sabotage? Den har ju rostat sönder!!!

• the_novice

Medlem
    31 mars, 2004 vid 06:32 som svar på: transportbolag

Vänligt bemötande men dålig ersättning, ersättningen är ett kilopris vilket blir konstigt när det gäller surfing prylar eftersom lättare ofta är dyrare. Har fått svaret att det behövs en extra försäkring för att täcka dyra, lätta varor.

• the_novice

Medlem
    29 mars, 2004 vid 14:41 som svar på: Erfarenheter av Evo 80??

Dom sågar väl inte EVO’n utan säger väl att den är väldigt bra på just en sak, dvs rida vågor? Vill man då ha ngt mer allround så kanske man inte bör välja EVO utan just en allround bräda.
    Heder åt boards som vågar ha en åsikt, det är annars lite dåligt med det i en del tester!

• the_novice

Medlem
    29 mars, 2004 vid 10:43 som svar på: Fråga till er som har US Fenbox

Justerbar position är ju bra men om fenan inte sitter fast ordentligt utan glider bakåt och hamnar längst bak hela tiden så tappar man ju lite vitsen med justerbar position. Hade gärna sett en variant där infästningen är av typ powerbox men spåret längre (och även ett spår för skruven) så att man kan trimma på positionen.

• the_novice

Medlem
    29 mars, 2004 vid 08:09 som svar på: Fråga till er som har US Fenbox

För mig har en fena gått av samtidigt som boxen blev skadad, skruv och mutter var hela…
    Vad är det annars som skall hålla fenan på plats? Kanterna på basen är raka och muttern kläms mot fenbasen?

• the_novice

Medlem
    27 mars, 2004 vid 19:13 som svar på: Rigga med cambers??

Trä i masten och se till att chamberna hamnar rätt, sedan på med bommen och drag lite uthal för att hålla camberna på plats, drag nedhalet och det är klart!

• the_novice

Medlem
    27 mars, 2004 vid 18:04 som svar på: Bercy Indoor – Live

Är det ngn som säger “funboard” nu för tiden, eller kanske ännu viktigare, heter det en eller ett funboard?

• the_novice

Medlem
    26 mars, 2004 vid 21:51 som svar på: SURFA iMORGON GUBBAR!?1?!?

Om det blir ren sydväst så är väl Askim klart bättre men det är så jäkla trist om det vrider åt väst där. Får väl se hur det ser ut imorgon.

• the_novice

Medlem
    26 mars, 2004 vid 17:06 som svar på: Surfkeppler erfarenhet == Leveransen OK!!!

Mistral Switch 87, efterföljare till Flow modellen som är en rätt go bräda.
    Ett problem är att Switchen av ngn konstig anledning är silverfärgad på undersidan, så det kan bli lite knivigt att fixa en snygg lagning.

• the_novice

Medlem
    26 mars, 2004 vid 16:57 som svar på: Surfkeppler erfarenhet == Leveransen OK!!!

Jag har ingen digitalkamera så det blir lite svårt att få fram en bild. Får väl ta en ordentlig titt ikväll på skadan. Har inte packat upp brädan än för jag blev så jäkla less när jag väl fick den. Till historien hör också att posten inte hittade till min adress utan åkte tillbaks till sitt lager utan att ens ringa. Sedan tog det väl en dag att hitta den igen. Skulle alltså ha fått den i måndags men fick den istället kl 7 på kvällen igår efter att ha guidat chaffören på telefon….

• the_novice

Medlem
    26 mars, 2004 vid 16:42 som svar på: Bercy Indoor – Live

Felet är nog att jag sitter med en mac, pluginnen är bara gjorda för PC…

• the_novice

Medlem
    26 mars, 2004 vid 16:31 som svar på: Surfkeppler erfarenhet == Leveransen OK!!!

Jag har nu blivit erbjuden 100€ av Keppler om jag behåller brädan…
    Den kommer då att ha kostat 290€, vad fan gör man??

• the_novice

Medlem
    26 mars, 2004 vid 16:16 som svar på: SURFA iMORGON GUBBAR!?1?!?

Ok, om det blir vind så hänger jag på!

• the_novice

Medlem
    26 mars, 2004 vid 16:08 som svar på: SURFA iMORGON GUBBAR!?1?!?

Ja, jag sticker nog ut om det blir vind men SMHI säger väl 6-9 m/s och det är väl knappast värt en resa ner till Varberg…

Sida 148 av 164
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums the_novice

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.