Forumsvar skapade

Sida 154 av 164
  • the_novice

Medlem
    21 januari, 2004 vid 15:26 som svar på: neilprydes stängda, bra lr???

Var får man tag på den då, den är ju slut hos SP och dom får ingen leverans förrän i februari?

• the_novice

Medlem
    21 januari, 2004 vid 08:25 som svar på: Nya Angulo korta vågbrädor!

Angulon är ju 20 cm kortare shocked.gif
    Snart kan man nog ha samma bräda både till vågsurfing och vindsurfing.

• the_novice

Medlem
    20 januari, 2004 vid 16:25 som svar på: prutt lukt i boardbag?

Jag har väl lite svårt med språket men vilken del hör ordet NY till?
    Är boardbagen ny eller är det ngt som är nyanvänt?

• the_novice

Medlem
    19 januari, 2004 vid 20:23 som svar på: Videokamerafrågor!!!

Öööh, länken fungerar inget vidare?

• the_novice

Medlem
    19 januari, 2004 vid 20:19 som svar på: Vindsurfa på vintern?

Jag fryser inte om kroppen, kör med rashguard, 3mm sommardräkt plus 5/4 semidry, 6.5 mm skor från SP (grymt goa). Det är händerna som är problemet för mig. Diskvante stuket eller öpnna handskar går hyfsat att segla i men när jag kör liten bräda i vågor så blir det alltid en hel del badande för min del och det är då det blir kallt. Får väl testa diskhandske stilen under öppna handskar, tidigare har jag kört det ena eller det andra. Biltema handskar har jag också testat men det räcker inte för mitt badande frown.gif

• the_novice

Medlem
    19 januari, 2004 vid 18:18 som svar på: Trimbox…

Fenan skall väl vara av multibox typ, dvs fenan har ingen pågjuten bas utan detta skruvas fast på fenan för den fenbox man vill ha. Har bara en fena av denna typ själv, men det funkar väl bra även om det blir lite fler skarvar och därmed lite ojämnare yta kring fenbasen.

• the_novice

Medlem
    19 januari, 2004 vid 18:06 som svar på: Vindsurfa på vintern?

Jag var inne på en kanot affär idag för att kika lite på vad som fanns, dom sålde förformade handskar för windsurfing…

• the_novice

Medlem
    19 januari, 2004 vid 13:35 som svar på: Trimbox…

Surfstore (http://www.surfstore.co.uk) säljer också Bic-select fenor så det är nog inga problem än så länge…

• the_novice

Medlem
    15 januari, 2004 vid 16:22 som svar på: Skönt att det är sån rullning på Formuladelen!

Dom är väl ute och vindsurfar, det blåser ju alltid tillräckligt…

• the_novice

Medlem
    14 januari, 2004 vid 19:46 som svar på: Film
  • the_novice

Medlem
    13 januari, 2004 vid 20:29 som svar på: Största segel till Flow?

Jag skriver ju alldeles för långsamt!
    Bäst går brädan naturligtvis med överiggat 4.4 som på bilden (vilket var absolut sista vändan för mig den dagen med jättekramp, bara för att det skulle bli lite bilder…)

• the_novice

Medlem
    13 januari, 2004 vid 20:20 som svar på: Största segel till Flow?

Det går säkert bra men är nog max och kräver lite större fena. Det finns lite tester men rekommendationerna är väl lite olika se tex: http://www.selectsail.com/mflow2.htm samt http://www.americanwindsurfer.com/tests/1999tests/index.html

Jag har själv en Flow 266 (93l) och tycker 6.4 är helt ok på den, fast gärna lite större fena än orginal fenan (kör 29 istället för 27). Har faktiskt testat 7.5 på den också men det bli för stort tycker jag (väger ca 65 när det blåser).

• the_novice

Medlem
    13 januari, 2004 vid 16:32 som svar på: Live från Indoor Windsurfing Championships(London)

Är det inte lite dåligt drag i fläktarna? Verkar väl vara ngt sånär ut ur startboxen och nära fläktarna men en del kommer ju knappt till andra sidan???
    Är det ngn som lyckats se ngn cool action eller?

• the_novice

Medlem
    13 januari, 2004 vid 15:39 som svar på: Pyron dräkt??

Han kanske inte blir så förtjust i att göra hål i dräkten bara för att testa?
    Kan annars rekomendera att köra med dubbla våtdräkter, det blir väl inte billigare men om man redan har en dräkt så…
    Händerna är som vanligt det stora problemet, är det ngn som har en lösning? Det bästa hittills för min del är tunna fiskarhandskar typ diskhandske, men även det är lite kallt nu tycker jag (klarade “bara” 3 timmar i söndags).

• the_novice

Medlem
    11 januari, 2004 vid 17:14 som svar på: När kommer januari nr av Boards ut i affärerna?

Sorry, affären ligger ca 500m från Nordstan…
    Det kanske är för sent nu men bredvid Nordstan ligger brunnsparken och där börjar fredsgatan, ta sedan första tvärgatan till vänster och affären ligger sedan på vänster sida.

Sida 154 av 164
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums the_novice

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.