zoolander
Forumsvar skapade
-
i egypten hade vi vår utrustning kvar på stranden över natten, där va inga problem med stölder, där fanns visserligen vakter..
gott nytt år
-
jomen tjena henrik! gott nytt år! jag hade följt med om jag hade haft en torris.. men vi ses
-
ball…
skitbra när folk lägger upp lite rolig videoklipp ibland.. det gillar jag..
ha d
-
underbart….
-
tramsebyttor!! huber är duktig, men spelar det någon roll? huvudsaken är väl att man har kul. eller? men ok.. om ni skulle få för er att åka till medelhavet eller kanske till danmark eller tyskland får inte ni från rågelund flyga över skånskt luftrum! ball va? men det är ju klart, man måste ju va jävligt nazistisk och hålla på sina gränser och dialekter..
allvarligt talat så skulle jag vilja välkommna hela världen ner till skåne.. speciellt dom från mellersta, norra sverige!
ha d gött// Johan
-
zoolander
Medlem20 december, 2002 vid 19:38 som svar på: KITE SHOW 2003 – International Kiteboarding Beachja, då får man ju önska lycka till! hur tycker du det är att bo i hurghada? jag blev ganska impad av egypen, så kanske blir det att man sticker dit och stannar lite längre nästa gång.. vi kanske ses! god jul och gott nytt!
// Johan
-
HAHAHA!
Jaa, jag vill tacka alla för det trevliga sällskapet!!! skitball
ett stort tack till fixarsara!
//Shishaman
-
zoolander
Medlem19 december, 2002 vid 17:41 som svar på: KITE SHOW 2003 – International Kiteboarding Beachska du va me och tävla Mike? by the way, snygg frisyr
ha d gött / shisha
-
hehe.. ni har varit med om mycket ni!
mer bilder!!!
-
antar att hugo börjat spela krigstvspel nere i västindien..?
-
jag får det till 17 kites!
(om man räknar dom små prickarna i bakgrunden)
-
hehehe vilken superhet ekorre, lr vad det nu är, du har i din singnatur!!!!
-
jag har fått ledigt från hockey.. nu är det bara jobben kvar! vilka e ni som redan köpt biljetter? jag kan ju höra av mig nån dag så kan vi snacka om det // Johan
-
näe jag har ingen messenger.. men du kan maila mig.. hjertson_flow@hotmail.com eller ringa.. 0708-446454/ 040-414208
/ johan