Forumsvar skapade

Sida 167 av 169
  • zoolander

Medlem
    31 december, 2002 vid 09:13 som svar på: Hur gör ni med prylarna på stranden?

i egypten hade vi vår utrustning kvar på stranden över natten, där va inga problem med stölder, där fanns visserligen vakter..

gott nytt år

• zoolander

Medlem
    28 december, 2002 vid 19:15 som svar på: Fläskig air

jomen tjena henrik! gott nytt år! jag hade följt med om jag hade haft en torris.. men vi ses

• zoolander

Medlem
    28 december, 2002 vid 11:30 som svar på: Fläskig air

ball…
    skitbra när folk lägger upp lite rolig videoklipp ibland.. det gilla smile.gifr jag..

ha d

• zoolander

Medlem
    24 december, 2002 vid 09:20 som svar på: Mike tha knife i kitesurf magazine

underbart…. smile.gif

• zoolander

Medlem
    22 december, 2002 vid 09:24 som svar på: inga skaningar

tramsebyttor!! huber är duktig, men spelar det någon roll? huvudsaken är väl att man har kul. eller? men ok.. om ni skulle få för er att åka till medelhavet eller kanske till danmark eller tyskland får inte ni från rågelund flyga över skånskt luftrum! ball va? men det är ju klart, man måste ju va jävligt nazistisk och hålla på sina gränser och dialekter..

allvarligt talat så skulle jag vilja välkommna hela världen ner till skåne.. speciellt dom från mellersta, norra sverige!

ha d gött// Johan cool.gif

• zoolander

Medlem
    20 december, 2002 vid 19:38 som svar på: KITE SHOW 2003 – International Kiteboarding Beach

ja, då får man ju önska lycka till! hur tycker du det är att bo i hurghada? jag blev ganska impad av egypen, så kanske blir det att man sticker dit och stannar lite längre nästa gång.. vi kanske ses! god jul och gott nytt!

// Johan

• zoolander

Medlem
    20 december, 2002 vid 15:51 som svar på: toeside thomas hälsar

HAHAHA!

Jaa, jag vill tacka alla för det trevliga sällskapet!!! skitball grin.gif grin.gif

ett stort tack till fixarsara!

//Shishaman

• zoolander

Medlem
    19 december, 2002 vid 17:41 som svar på: KITE SHOW 2003 – International Kiteboarding Beach

ska du va me och tävla Mike? by the way, snygg frisyr cool.gif

ha d gött / shisha

• zoolander

Medlem
    19 december, 2002 vid 17:33 som svar på: Hur många är vi?

jag är på! cool.gif

• zoolander

Medlem
    6 december, 2002 vid 11:27 som svar på: amatörbilder!!!

hehe.. ni har varit med om mycket ni!

mer bilder!!!

• zoolander

Medlem
    5 december, 2002 vid 13:39 som svar på: kitesurferclub.com nere?

antar att hugo börjat spela krigstvspel nere i västindien..? smirk.gif

• zoolander

Medlem
    4 december, 2002 vid 16:02 som svar på: aftonbladet

jag får det till 17 kites! tongue.gif (om man räknar dom små prickarna i bakgrunden)

• zoolander

Medlem
    29 november, 2002 vid 21:03 som svar på: Fanatic återförsäljare!?

hehehe vilken superhet ekorre, lr vad det nu är, du har i din singnatur!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

• zoolander

Medlem
    22 november, 2002 vid 20:43 som svar på: Dra till Egypten och kita lite?

jag har fått ledigt från hockey.. nu är det bara jobben kvar! vilka e ni som redan köpt biljetter? jag kan ju höra av mig nån dag så kan vi snacka om det // Johan

• zoolander

Medlem
    22 november, 2002 vid 12:28 som svar på: Dra till Egypten och kita lite?

näe jag har ingen messenger.. men du kan maila mig.. hjertson_flow@hotmail.com eller ringa.. 0708-446454/ 040-414208

/ johan

Sida 167 av 169
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums zoolander

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.