zoolander
Forumsvar skapade
-
Tja! jag vill me följa med! var det med fritidsresor du hittade för 1600? jag är också sugen på att hänga på! jag har ju så jävla tradit här hemma! ha det bra // Johan
-
fy farao va tjabbigt! ska ni hålla på såhär var dag inte jag kan följa med?????
-
dom har jag me.. dom är väl bra.. jag skulle vilja ha dom med splittade tår.. men dom vanliga apexx e varma och sköna!
ha d // Johan
-
jag har dom handskarna.. tyckte att dom va lite för tjocka, visserligen blir det varmare då..
// Johan
-
ska vi se om jag klarar lägga upp en bild
-
hehe, jag har inte råd med en torris så jag kör en semidry neilpryde, 4/3 + en väst med huva… lite kallt när man hoppar i men det går ju..
-
ok Henrik, jag ringer på fredag om inte jag ska jobba! vi ses kanske då
ha d // JOhan
-
jag håller med Pan, naish aero, wippi hydro.. jag började själv med en liten aero och en större arx.. det gick finfint!
ha d! // Joahn
-
jag tror att dom har någon form av båtrenovering i lomma hamn.. inte säker.. men jag kan ju kolla nästa gång jag är där!
-
men fy fanken va tradigt.. vad ska jag då göra imorrn?? jag kan inte på onsdag.. det gör ju inget att du e lite förkyld.. du har ju en varm och skön torrdräkt!!!
-
jag är sugen på att dra till habo imorrn.. melker, du sa väl att det skulle bli bra kiteväder?? ska du me?
Henrik, du då?
ni får gärna höra av er, antingen här lr på 0708-446454
(jag stannar inte jättelänge i vattnet.. men en timme eller så är nog inga problem)
trevlig kväll // Johan -
haha… torrdräkt, vad e det? nä.. jag är mest sjuk i huvudet.. kör med en 4/3 våtdräckt.. men hade jag haft lyxen å få köra med en torrdräkt hade jag haft underställ under!
vilken tid ska ni ner till habo då? // Johan
-
va tvungen (har inget annat å göra)
-
tja Hugo! varför betalar ni? jag är kanske inte helt främmande för detta! hur har du det i övrigt? ha d / Johan
-
tänk att du inte vill komma ner till alla trevliga habosurfare